Sorsele

Så åkte vi till Sorsele i fredags eftermiddag efter att Peter slutat jobba. Taiga gnällde heeela vägen men när vi äntligen kom fram var det helt klart värt det. Anledningen till varför vi åkte var Släktträff med betoning på släkt. Hela Peters släkt på hans mammas sida är här. Räknade idag att vi var 53 st som har spenderat dagen tillsammans här ute med lekar, tipsrunda, lunch, middag och självklart en massa skratt och ståhej. Jag och Taiga har efter en hel dag utomhus tackat för oss, vi orkar helt enkelt inte mer. Jag skyller på föregående natt som jag spenderade med att bli biten av och dödat mygg i ren och skär hämnd. Idag har jag gått runt med en böld på armen som blivit större och större, säkert 13 cm i diameter vid det här laget. Galet stor som ni säkert kan tänka er.. Ps. Dödade nyss ännu en mygga, den sitter numera fastklistrad på undersidan av överslafen på våningssängen. Grr!! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0