Fri som en fågel!

Idag är jag äntligen ledig. Efter en jobbhelg känns det välförtjänt med en ledig dag med underhållning av skid-vm och trevligt sällskap.

Helgen har varit fullspäckad med besök på matvaruaffär, middagsbjudning och jobb från Fredag till Måndag.

I lördags hade vi trevligt middagssällskap från Obbola där vi bjöd på god trerätters middag. Förrätt med räk och kräftstjärtsröra på en bädd av ruccola, varmrätten bestod av äldelostfylld kycklingfilé med ris och sallad och till efterrätt blev det vaniljglass med varm hjortronsylt i all enkelhet tillsammans med en kopp kaffe. Underhållningen bestod självklart av Melodifestivalen som jag ännu inte hunnit med att varken recensera eller kommentera. Det har helt enkelt varit fullt upp och internet har det inte funnits tid till. Om ett dygn ändå haft några fler timmar..

Jag ser fram emot helgen då jag dels är ledig från Fredag till Söndag och då jag och Rebban åker till Sundsvall för att se Andra chansen och gå på IKEA. Jäklar vad mkt servetter och ljus det ska inhandlas.. :) Synd bara att CSN lånet ska börja betalas av och några tusen åker iväg genom cyberspace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0