Whoopdi-do!

Jobbar kväll även idag. Ganska skönt att få sova ut och ändå komma hem i vettig tid (ca 20.00). Idag skiner dessutom solen och värmer en hel del vilket jag fick erfara alldeles nyss på balkongen. Mycket härligt med gassande sol i ansiktet!

Igår avslutades kvällen hemma hos R med den sedvanliga Onsdags-juntan. Mycket goda citronsemlor och whoopies med hallonfyllning bjöds det på. Whoopies är tydligen det nya inne-fikat, vilket självfallet måste testas inför den stundande födelsedagen. Får bara se till att ta reda på receptet. Känner mig helt ute när det kommer till bakning nu för tiden, jag som i min enfald trodde att cupcakes fortfarande var inne att bjuda på. Tji fick jag!

Whoopies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0