En mamma efterlyses..

Jag har inte hört ett knyst av min mamma sedan hon lämnade Arlanda mot Kopenhagen. Det är alldeles stillsamt i mailboxen och jag börjar undra när hon egentligen tänkt höra av sig?! Börjar bli lite smått orolig att det ska ha hänt något. Hon är ju nästintill i upplösningstillstånd om man inte berättar att man kommit fram till Paradisbadet i Ö-vik på en dagsresa, så att hon själv inte ska måsta höra av sig är ju skandal!! Jag kollar mailen en gång i timmen..

Jag vet inte heller hur tidsskillnaden ser ut om vi är 9 timmar före eller tvärtom. Någon som vet hur det ligger till i Kina? Är det dag eller natt där nu?

Jag har iaf klivit upp rätt tidigt idag för att vara en Söndag. Alex ska komma hit och vi ska plugga sönder våra arslen. Nu lägger vi in högsta växeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0