"Flipper" the crazy student!

Jag är helt slut i kropp och knopp. Dagen har varit tuff för min stackars lilla hjärna. Känns som att hjärnan hamnat under en ångvält. Jag är ganska ofta trött i huvudet men den här dagen är samtliga celler i kroppen helt utpumpade. Ja ni fattar säkert vinken, är inte superpepp på att plita ner en massa ord i dokument. Det är typ vad jag gör varje vaken sekund under dagarna.

Jag avundas samtliga med eller utan jobb. Uppsats är verkligen ingenting att rekommendera för en skoltrött student i slutspurten på en utbildning.

Morbror T var här ikväll och fixade mitt icke fungerande element inne i badrummet, äntligen kan jag morgonkissa utan att gruva mig för att sätta mig på den kalla ringen. Efter en stund kom mormor över för att kolla hur det gick.. vi tjitt tjattrade och hon undrade om jag var trött eftersom att jag inte varit hemma på hela dagen. Det kändes som att frågan gav mig en rak höger. Jag ville bara skrika JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jag är jävligt trött!, men det var ju mormor så jag frågade varför hon trodde det?!

Sen försökte hon trösta mig med orden: -Men nu är det snart över! med ett stor leende på läpparna.
Då flippade jag ut totalt, stackars mormor! Försökte förklara för henne att bara för att terminen snart är slut så innebär inte det att arbetet för mig blir mindre. En uppsats skrivs inte av sig själv och att jag vet inte ens om vi kommer att bli godkända.

Man kan säga att jag fick a mayor meltdown och ville bara börja storböla, men jag behöll masken på och tänkte släppa taget lite senare ikväll. Ser på någon feel good movie på tv, det kan kanske framkalla några kalla tårar från min annars så uttorkade hjärna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0