Ledighet schmedighet

Fredag.. det ska tydligen vara helg nu. Det känns inte.
Man ska väl känna glädje åt ledighet, det vet jag inte heller vad det är längre.
Vi ska uppsatsa hela helgen och har som mål att den ska vara klar på Måndag.
Helt klar, finito. Sen ska den skickas till granskning och tillslut skicka den till examinerande lärare.

Vi ser ljuset, men det är bara en liten plutt än så länge. Tålamodet tryter och ibland känner jag för att skrika rakt ut. Tror jag ska sitta uppe sent ikväll och skriva lite. Jobbar bättre på natten och när jag sitter själv. Känns dock trist att skriva på en fredagkväll, men vad gör man inte för lite ledighet..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken sexy baby!!!

2009-12-18 @ 21:22:20
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0