Huvudvärk!

Det har varit mycket idag. Stress och jobb med uppsatsen. Ikväll är faktiskt den första kvällen på länge som jag med gott samvete kan luta mig tillbaka i soffan och bara slappa. Nästa vecka åker vi till södra Sverige för att förgylla uppsatsen med lite berättelser.

Så nu när det äntligen är bestämt är det många stenar som lyfts från axlarna. Jag hoppas att min spänningshuvudvärk ska släppa nu när jag kan slappna av lite mer. Jag tror verkligen att den här uppsatsen kommer att bli hur bra som helst!

En annan huvudvärk är hemtentan jag fick tillbaka idag.. jag förstod det, att en komplettering var att vänta. Men han som rättat den är filosof och kan inte på ett bra sätt ge konstruktiv kritik. Han borde gå en kurs i empati och sociala färdigheter.. sen kan han ge mig kritik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0