Morsning korsning!

Usch vad trött jag va när alarmet ringde. Kändes som om kudden satt fastlimmad mot huvet och ögonlocken hade ökat i vikt. Det var jobbigt att kämpa sig upp idag..

Idag ska jag lära mig att hitta i databaser. Det känns lika tradigt varje gång. Vi har nämligen fått lära oss detta flera gånger under programmet. Men tydligen är inte informationen speciellt intressant eftersom att jag ändå inte kan söka artiklar i databaserna en vecka efteråt. Den här gången ska jag skriva ner exakt allt hon säger och spara ner det på datorn. Då borde jag inte misslyckas!

Efter skolan ska jag ner på stan och byta ut det där förbaskade garnet. Måste ju skynda på och virka nu om jag ska hinna till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0