Studier med fikapaus

Idag var jag riktigt duktig och klev upp tidigt, begav mig till skolan och satte mig med en varm kopp blaskig java för att plugga inför morgondagens seminarium. Efter ungefär en timme och ett kapitels läsande kom en gammal klasskompis som jag inte träffat och pratat med på väldigt länge dit. Vi tog en kaffe var och tjötade ett bra tag.

Vi hann med många intressanta samtalsämnen innan det var dags för mig att åka hem och gå ut med Taiga. Sen fick jag gott återgå till mina filosofiska gubbar. Tala om sövande. Efter ett kapitel var jag tvungen att belöna mig med en tupplur. Som tur var så ringde telefonen, annars hade jag nog sovit fortfarande..

Nu har jag just kommit in från promenaden med Taiga och känner mig frusen från topp till tå. Dags för lite middag snart. Jag fick en portion av Phs hemmagjorda köttfärsås och spaghetti igår och den ska jag äta. Men ingen tid finns till någon direkt utsvävning. En massa kvar att läsa så det är bäst att sätta igång så att jag kan se Inlåst på 4:an kl 20.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0