Deppdag

Jag vet inte om det är vädret eller det faktum att mina dagar är totalt innehållslösa, men det börjar tära på mitt redan tärda psyke. Vandrar runt och petar i saker, men färdigställer ingenting. Det blir halvdant gjort och det mesta känns tråkigt.

Idag fick jag dessutom reda på att mina papper från skitföretaget jag varit i kontakt med är som bortblåsta. Jag är med andra ord totalt blåst på pengarna jag la ut under den perioden. Så surt, det minskar inte deppen direkt.

Jag har iallafall något att se fram emot. Nästa vecka blir jag sambo vilket förhoppningsvis kan sysselsätta mig en del. Och innan dess får jag ett besked jag ivrigt vill ha.. Håll en tumme för mig, det kan hjälpa. Fast jag tror på ödet så hjälper alltid lite tummar och tår.


Kommentarer
Postat av: kemi

Jag håller en stor tumme!!!!

2010-04-07 @ 16:01:25
URL: http://mariakemi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilka idioter!!

2010-04-07 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0