Jobbsökeri

Känns underligt men nödvändigt att börja söka jobb efter att man jobbat en hel sommar och är trött som en gnu på en fredag. Det är 4 veckor kvar på stolen jag sitter och nu gäller det att ligga i efter sommaruppehåll. Har inte direkt funnits några jobb att söka, men ett jobb hit eller dit har jag lyckats träffa av.

Nu finns det ännu ett jag skulle kunna tänka mig att söka. Ligger nära hemmet och inte allt för långt ifrån det jag gör idag. Men inte helt lätt med en miljard andra arbetssökande att tampas i jobbdjungeln med.

Håll en tumme eller två för jag bill inte bli arbetslös en gång till, det är inte roligt och jag finner mig själv mycket mer levande när jag kommer hem helt utslut på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, ja, jobb ska det va! Jag håller tummar för förlängning åt du!

2010-08-07 @ 09:20:34
URL: http://bloggpepp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0