Var är toppformen?

Herregud, man kan ju tro att jag passerat 100 bast. Här sitter jag helt utslut i soffan och astmahostar med darrande armar efter att ha skottat halva gården från snö. Att jag är inte i topptrim kan nog vem som helst se vid det här laget.

Fastnade på några foton från helgens bravader och där ser jag så trött ut att jag börjar fundera om jag inte är frisk överhuvudtaget. Tragiskt!

Nu ska jag ta en stärkande kopp kaffe och hoppas på att orken kommer tillbaka snart. Måste orka ta tag i andra halvan av gården innan dagens slut, rätt vad det är så kommer det lika mycket snö igen..

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg!

Vad har du haft för dig idag?:)

2010-02-22 @ 17:02:52
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0