GODKÄND!

Ja, vi blev godkända!
Men som de andra grupperna vi opponerade tillsammans med så ska  vi göra ändringar i uppsatsen. Men det tar vi tag i imorgon och sen får det vara klart. Kan även vara värt att nämna att idag var min SISTA skoldag på utbildningen. Känns skönt att den milstolpen är avklarad. Nu börjar nästa uppdrag, att hitta sig ett jobb.

Fick höra att de söker unga nyutbildade till Doroteas socialtjänst idag. Kanske kan va nåt. Bättre än inget iallafall! Jag ska iaf börja med att ringa praktikplatsen för att höra om dem kanske har någon på avdelningen som ska sjukskrivas eller föda barn. Ibland kan man ha tur i oturen..

Jag får be till högre makter ikväll. Men innan dess ska jag på teater. Jag, Ph, Isse och Josse ska se Världs Ände ikväll på Profilteatern. Är en av julklapparna jag fick av Ph. Inte ofta man är kulturell, men idag passar det bra. Ska tydligen vara en komedi, så ett eller två skratt sitter nog fint så här efter en lyckad opponering.

Jag behöver nog inte nämna att det är svinkallt ute?! Vem kan missa det?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRATTIS!

2010-01-08 @ 14:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0