Konferens på telefon

Har suttit i en halvtimmes telefonkonferens med Jimmy och två andra brudar. Det ger visst utdelning att söka tonvis med jobb och bifoga en bild där man ser glad ut.

Var tydligen den enda med säljerfarenhet i gruppen under konferensen. När karln började snacka om lön blev jag helt stissig. Shit vad mycket man tjänar på ett skitjobb där man inte ens behöver vara utbildad. Iofs måste man ligga i och jobba som en tok, men vaddå, ska jag ändå inte jobba med det jag är utbildad till kan jag ju lika gärna jobba hårt med något annat och tjäna lite stålar.

Nu gäller det att hålla humöret uppe och hoppas att nästkommande telefonsamtal med Jimmy går bra så kanske jag inte längre behöver kalla mig själv arbetslös så länge till. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så välkommen!

2010-01-21 @ 20:51:27
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0