Lördagens resumé

Är fortfarande trött efter Hoting-resan igår. Har varit en relativt seg dag, ser nästan dubbelt.

Uträttade några ärenden idag trots att det kändes jobbigt. Ibland måste man bara ta tag i saker. Jag tog en sväng till Jula och bytte min kupévärmare som var trasig från sekunden jag fick hem den. Det var nämligen den andra kupévärmare inom två månader jag bytte ut därifrån. Den här gången fanns inte ens samma märke, vilket jag förstår med tanke på hur kass den var. Slutade helt plötsligt blåsa varmluft, då försvann liksom hela poängen med kupévärmare. Så direkt jag kom hem testade jag den inomhus för att kolla funktionen innan jag placerar den i bilen. Men varmluft kom ut ur den så jag ger den en chans..

Tog mig även en sväng till Arken Zoo för att handla mat till Farmen. Det är inte billigt att ligga på topp, men min farm får bara den bästa kvalitén annars får det vara. Hade sedan tidigare beställt en kattsandsmatta som samlar upp kattsanden när missen kliver ut ur lådan, nu hade den kommit i två varianter. En gammal favorit och en helt ny modell. Jag provade den nya modellen som ser ut som en mindre dörrmatta, har svårt att förstå hur man ska kunna skaka sanden ur mattan sen, men jag hoppas att den fungerar. Alfons diggar den stenhårt och har redan krafsat runt på den en hel del. Imorgon ska jag utforska den mer när jag tömmer lådan. Ska försöka ta en bild så att ni får se..

Ikväll har jag varit på fikadejt med Helena på Waynes. Var mysigt att ses och prata lite skit. Nu har jag nyss sett Robinsonfinalen på Tv4 Play och hurrat för vinnaren! Jag tycker att rätt person vann, Hasse var ju grym!

Nu börjat bokstäverna flyta ihop, tror att det är dags för en dejt med John Blund.
Snov Sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0