Omgiven av kärlek

Igår fikade vi hos mamma. Vi hade bunkrat upp med en massa gofika och knappt hälften åts upp. Jag tror att jag fått mitt beteende när det kommer till bjudningar av min mamma. Hon är livrädd att det inte ska räcka, därför jobbar hon hellre halvt ihjäl sig för att baka massvis med sorter och sen slutar det som igår. Att det mesta måste frysas in igen. Jag är exakt likadan. Sen förbannar jag mig själv för att jag aldrig lär mig.

Det kom en hel drös med nära och kära som ville gratta. Det uppskattades verkligen och det kändes underligt att alla hade med sig någon form av present när jag själv funderade vad jag hade gjort för att förtjäna alla fina saker.

Några av de fina sakerna jag fick


Thomas Sabo charm till mitt armband från mamma


Pentik Hjärtskål av Phs mamma m. familj


Pilgrim halsband av Mormor och Morbror m. familj


Rosa tulpaner från Isse


Bukett från Pappa o M

Det finns mer.. visar det sen. Speciellt en grej som jag vet att Noomie kommer att tycka om.
Ska filma den för att man ska förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0