Var är min verklighet?

Idag börjar de flesta jobba igen och på de bloggar jag läst så innehåller majoriteten av rubrikerna ordet "tillbaka" och "verkligheten". Ledigheten för många är slut och de ska vaggas in i vardagen igen för att snart börja längta till påskledigheten. Skönt att slippa vara dagavill och äta 12 timmar i sträck, för det är vad man gör under julledighet.

Själv börjar det gå upp för mig att det inte finns någon vardag eller verklighet efter den 7:e Januari när opponeringarna är över. Vad ska jag då sysselsätta mig med? Ska jag börja virka tills händerna slår knut på sig själva? Kommer jag att få nåt jobb?

Börjar känna en mindre känsla av panik. Men jag måste nog slappna av lite och känna lugnet.
Idag ska läsa och skriva inför opponeringen på torsdag. Ska bli spännande att se vad domen blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0