Hårfager

Jaha då fick jag hem mitt paket med hår från Rapunzel of Sweden. Var det rätt färg, tänker ni? Nej, självklart inte! Vem hade någonsin kunnat tro att jag med min tur skulle pricka in rätt färg på en gång..


Jag fick returnera paketet i samma veva som jag skyndsamt kastade bort gammal reklam och annat returskräp. Hann knappt svälja maten innan jag var iväg för att kasta skräpet. Det blev lite bråttom pga vissa påtryckningar som tydligen går från 0 till 100 på fem sekunder. Men nu ska det väl inte vara några sura miner hoppas jag.

Men tillbaka till kalufsen, sorry för sidospåret var bara tvungen, jag kommer troligtvis inte kunna vara långhårig på midsommar som jag hoppades. Skit också! Jag som ville ha hårsvall med lockar när jag dansar Små grodorna runt midsommarstången ute i Ockelsjö. Ja ja, det får väl bli nästa midsommar då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0