Jag vill inte sy just nu

Det finns ju gränser för vad man kan drömma om och verkligen njuta av drömmen. För några nätter sen drömde jag en härlig dröm om att jag var tillsammans med en snygg och alldeles underbar Alexander Rybak och Ph hade inget emot att jag var tillsammans med dem båda samtidigt. Underlig dröm, men jag vaknade glad.

Inatt däremot drömde jag att jag var den som blivit ombedd att sy kronprinsessans bröllopsklänning och jag hade inte ens börjat. Jag hade lite smått panik mellan de vakna stunderna när jag fortfarande befann mig i något slags sömntillstånd. Otroligt jobbigt! Desto härligare kändes det när jag vaknade och insåg att allt bara var en dröm och att jag i det verkliga livet är dyngförkyld och bara yrade.

Jag varvar nässprayen med brincanylen då min förkylningsastma gör att jag inte riktigt bara kan koncentrera mig på hur snoken mår. Ännu jobbigare blir det då Ph jobbar och inte kan ta hand om mig. Hade varit riktigt skönt med en passopp just nu. Jag känner mig så eländig när jag måste göra allt själv.

Nu ska hjärnan bedövas med dåliga tv-program och lite Ipren och lite vila under filten..

Ha en fin Lördag alla ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0